Ušetřete při práci s formuláři až 50 % času.
Chci vědět vícFormulář Žádost o opatření adresáta v souvislosti s dodáním poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek je určen fyzickým i právnickým osobám, které chtějí upravit doručování svých poštovních zásilek nebo poukázaných peněžních částek. Tento formulář umožňuje adresátům přizpůsobit si způsob a místo dodání zásilek podle jejich individuálních potřeb – například změnit místo doručení, prodloužit úložní dobu, zajistit dodávání pouze adresátovi osobně nebo zvolit elektronické avizování zásilek.
Formulář je určen pro občany, organizace a firmy, které potřebují změnit podmínky dodání poštovních zásilek. Využívá se zejména při dočasném pobytu mimo trvalé bydliště, při potřebě vyšší bezpečnosti doručování, pro firemní korespondenci vyžadující speciální režim nebo při změně provozního místa. Text je užitečný také pro personalisty, office manažery a všechny, kdo spravují příjem poštovních zásilek pro sebe nebo pro organizaci.
Pochopení tohoto formuláře je důležité, protože se řídí zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Česká pošta zahájí realizaci opatření nejpozději třetím pracovním dnem po podání žádosti, pokud není dohodnuto jinak. Formulář musí být vyplněn přesně a pravdivě, jinak může být jeho vyřízení znemožněno. Některé služby jsou zpoplatněny dle platného Ceníku poštovních služeb České pošty. Vyplněním žádosti žadatel souhlasí se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy.
Změny oproti předchozímu vzoru:
- ubyly Ăşdaje SluĹľba
- v bodech e., f., h. a j. přibyl datumový údaj od a do
- textové změny
Porovnání s předchozím vzorem | Porovnání pokynů
Formulář vydává Česká pošta (ČP) Vzor formuláře v PDF