Ušetřete při práci s formuláři až 50 % času.
Chci vědět vícFormulář Žádost o zrušení registrace slouží fyzickým i právnickým osobám k oznámení finančnímu úřadu, že žádají o ukončení registrace k určitým daňovým povinnostem, zejména k dani z příjmů právnických osob, dani vybírané srážkou, dani ze závislé činnosti nebo k dani z přidané hodnoty (DPH). Formulář se podává podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.
Formulář se podává bezodkladně poté, co daňový subjekt splní podmínky pro zrušení registrace. Registrace je zrušena dnem oznámení rozhodnutí správce daně. Zákon o DPH (§ 107b) stanoví, že plátce přestává být plátcem následující den po dni oznámení rozhodnutí.
Podává se místně příslušnému finančnímu úřadu podle sídla, resp. registračního spisu subjektu.
Formulář umožnuje elektronické podání
Žádost o zrušení registrace vz. 6
Změny oproti předchozímu vzoru:
ubyly řádky:
- 07
- 08 c) - 2.2. a 3.
dále drobné textové změny
Formulář vydává Finanční správa Vzor formuláře v PDF