Ušetřete při práci s formuláři až 50 % času.
Chci vědět vícFormulář slouží zaměstnavatelům k žádosti o zahájení nebo zrušení zasílání informací o dočasných pracovních neschopnostech jejich zaměstnanců ze strany příslušné OSSZ/PSSZ/MSSZ Brno. Žádost je vázaná na identifikační údaje zaměstnavatele a variabilní symbol, pod kterým jsou zaměstnanci přihlášeni k nemocenskému pojištění. Právní rámec poskytování těchto údajů je dán § 116 a § 116a zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění.
Formulář může podat:
Podmínkou je, že daný subjekt je zaměstnavatelem podle zákona o nemocenském pojištění a má přiřazený variabilní symbol k přihlášce zaměstnanců.
Na e-mail není možné zasílat citlivé údaje, např. diagnózy nebo délku pracovní neschopnosti.
Formulář není vázán na konkrétní lhůtu. Podává se:
Formulář lze podat:
Formulář umožnuje elektronické podání
Žádost o zasílání / zrušení zasílání informací o dočasných pracovních neschopnostech zaměstnanců
Změny oproti předchozímu vzoru:
drobné textové změny
Formulář vydává Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) Vzor formuláře v PDF